Customer Experience – alle Bücher

Ihre Suche nach "Customer Experience" (Bücher) ergab 31 Treffer.

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Ingrid Gerstbach
Customer Experience Design

Erweitern Sie Ihre DesignfähigkeitenEntwickeln Sie effektivere Produkte und DienstleistungenTreiben Sie Innovationen voran und integrieren und ethische Überlegungen in ihren DesignprozessMit praktischen A…

lieferbar innerhalb einer Woche
Buch, Sonstige Artikel
Aktueller Preis: EUR 49,99

Martin Meyer-Gossner
Quick Guide Der ROI von Customer Experience

Customer Experience (CX) ist mehr als ein Buzzword der modernen Wirtschaft oder eine weitere Abteilung im heutigen Business -- sie ist ein business-kritischer Werttreiber für Unternehmen. Doch wie lässt s…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 28,03

Holger Heinze, Matias Musmacher
Der Customer-Code

Haufe Fachbuch

Dieses Buch von Holger Heinze und Matias Musmacher kombiniert erstmals Customer Experience Management (CXM) und Organisationsentwicklung (OE) für nachhaltige Kundenzentrierung. Es zeigt, wieso klassische …

lieferbar ab 25.5.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 39,99

Mi Meurer
Social Robot Experience

Service-Roboter halten zunehmend Einzug in die Lebenswelt der Konsumenten und unterstützen diese bei ihren Alltagstätigkeiten. Dadurch verändern sie auch die sog. Customer Experience (CE) der Konsumenten.…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,99

Co-creating Luxury Customer Experiences in Tourism

This book provides insight into the luxury yacht (or superyacht) tourism market and industry. Superyacht tourism is a distinct form of tourism by virtue of the fact that luxury yacht consumers (guests) re…

lieferbar ab 12.1.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 136,55

Mathias Weber
Customer-Committed

The customer experience makes the difference.- Strategy: Establishing the foundation of a customer-connected organization.- Shaping the transformation to a customer-connected organization.- Creating custo…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 74,66

Ada Maria Barone, Emanuela Stagno
Artificial Intelligence along the Customer Journey

The development of several AI solutions has revolutionized the way in which consumers behave. Serving as a guide to the role that AI plays on different aspects of consumers' life, this book provides a com…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 51,19

Service Innovation and Management

This open access book investigates how digitalization and service infusion are changing service provision and the customer experience. It highlights the central role of service management and service inno…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 90,66

Yaniv Navot
Marketing in the AI Era

Transform your marketing strategy and engage with customers in ways never before possible.In a world that is changing at unprecedented speeds, the marketing landscape stands at the brink of a profoundly n…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 27,91

Deborah Saunders
Remarkable Brand Experiences

In this book, you'll discover what is meant by the Branded Customer Experience, why it's so important today, some of the common hurdles in executing a brand experience strategy, compelling examples from c…

Erscheint bald
Buch

Milena Hake
Shopping in Virtual Stores

How can immersive virtual environments reshape the way Generation Z shops?Discover how virtual stores in the metaverse could revolutionize shopping for Gen Z. This study investigates the customer experien…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 109,51

Doris Gutting
Marketing im KI-Zeitalter

Dieses Buch zeigt, wie Unternehmen erfolgreich auf den tiefgreifenden Wandel des Marketings sowie technologische und kulturelle Herausforderungen reagieren können: Künstliche Intelligenz, Plattformökonomi…

lieferbar ab 21.2.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 37,99

Katja Busch
Experience-Management als Future Skill

Haufe Fachbuch

In einer Welt, in der Produkte zunehmend austauschbar sind, wird das Erleben - die Experience - für Kund:innen, Nutzer:innen und Mitarbeitende zum entscheidenden Wettbewerbsfaktor.Katja Busch liefert das …

lieferbar ab 26.1.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 39,99

Leonie Sarah Stolz
Kundenzentrierte Touchpoints in der Versicherungsbranche

Warum erleben Kund*innen im Versicherungswesen oft unterschiedlichen Service an unterschiedlichen Kontaktpunkten?Im Fokus des Buches steht das Touchpointmanagement als zentrales Instrument des Customer Ex…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 69,99

Pakeza Khaton
Enhancing Repurchase Intent: Convenience & Experience

"Enhancing Repurchase Intent: Convenience & Experience" explores the critical factors that drive customers to make repeat purchases. The book delves into how convenience, customer experience…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 61,33

Jeb Blount
The Jeb Blount Ultimate Sales Success Box Set

The most comprehensive resource on sales development, leadership, and customer experience available, from bestselling sales author Jeb BlountJeb Blount is a bestselling author, a sought-after keynote spea…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 229,80

The AI Revolution: Driving Business Innovation and Research

This comprehensive book explores the transformative role of artificial intelligence (AI) in business innovation and research. It provides a solid foundation in AI technologies, such as machine learning, n…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
2 Bücher
Aktueller Preis: EUR 197,13

The AI Revolution: Driving Business Innovation and Research

This comprehensive book explores the transformative role of artificial intelligence (AI) in business innovation and research. It provides a solid foundation in AI technologies, such as machine learning, n…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 197,13

Role of Explainable Artificial Intelligence in E-Commerce

The technological boom has provided consumers with endless choices, removing the hindrance of time and place. Understanding the dynamic and competitive business environment, marketers know they need to re…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 175,23

Artificial Intelligence in the Insurance Industry

Where AI meets insurance: Exploring practice, risks and potential Artificial intelligence is rapidly transforming the insurance sector. This book explores how industry practitioners are already implementi…

lieferbar ab 31.1.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 47,66
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